آزمایش

ساخت وبلاگ

چگونه در اينستاگرام به سرعت فالوور جمع کنيم که در اين مقاله به صورت کامل به آن مي پردازيم.

اينستاگرام به شما امکان مي دهد محتوا را با فالورهاي خود به اشتراک بگذاريد و اين به اشتراک گذاري پست ها و محتواي رسانه اي به آنها اجازه مي دهد تا با شما تعامل و ارتباط برقرار کنند. داشتن فالوورهاي بيشتر مخصوصاً در صفحات تجاري که هدفشان کسب درآمد است به منزله افزايش مشتريان بيشتر و فروش بالاتر است.

https://www.4shared.com/u/pvHFgxrB/SaimaMarin2.html

 

 

چگونه در اينستاگرام به سرعت فالوور جمع کنيم

از اينرو در اين مقاله قصد داريم نحوه افزايش فوري تعداد کساني که شما را در اينستاگرام دنبال مي کنند را آموزش دهيم. امن ترين و مطمئن ترين شيوه براي انجام اين کار استفاده از روش هاي برقراري تعامل معمولي مثل لايک کردن و کامنت گذاشتن زير پست هاي ساير کاربران است، البته اگر خيلي عجله داريد دوست داريد به سرعت فالوورهاي بسيار زيادي به دست بياوريد روش خريد فالوور را امتحان کنيد.در ادامه با کوک موبايل همراه باشيد در مورد اين موضوع بيشتر توضيح دهيم.

https://www.zillow.com/profile/SaimaMarin2

1- پروفايل خود را تبليغ کنيد.

اگر افراد و کاربران  اينستاگرام از موضوع و محتواي صفحه شما آگاه نباشند، داشتن يک پروفايل کاملاً مجهز هيچ ارزشي نخواهد داشت، بنابراين پروفايل خود را در هر جايي که مي توانيد قرار دهيد و آن را تبليغ کنيد. جاهايي که مي توانيد نام پروفايل خود را تبليغ کنيد شامل رسانه هاي اجتماعي و امضاي در انتهاي ايميل شما هستند، همچنين مي توانيد با ارسال نام پروفايل خود از طريق پيام فوري، ان را تبليغ کنيد.

يکي از استراتژي هاي طولاني مدت که ممکن است براي شما سودمند باشد، قرار دادن نام اينستاگرام خود بر روي کارت ويزيت کسب و کار شماست.

https://www.indiegogo.com/individuals/30143677

 

 

1- کاربرد هشتگ در اينستاگرام و نحوه استفاده

شايد تعريف هاي زيادي در مورد هشتگ در وب مشاهده کنيد که هر يک از آنها به نحوي خاص توضيح داده اند. اما هشتگ در اينستاگرام بيشتر يک ابزار است. براي مثال اگر شما از طرفداران فوتبال هستيد، مي توانيد با هشتگ کردن تيم مورد علاقه خود ( #تيم_**** ) در بخش جستجو اينستاگرام، پست هايي که با اين هشتگ منتشر شده اند را مشاهده کنيد.

از اين رو اگر شما در اينستاگرام در حال فعاليت هستيد و مي خواهيد پيج عادي خود را تبديل به پيج پر بازديد و درآمد زايي کنيد، بايد حتما و حتما هشتگ هايي مرتبط با پست هاي که در طول شبانه روز مي گذاريد، در انتهاي پست قرار دهيد تا ميليون ها کاربر با جستجوي اين هشتگ، پست شما را مشاهده کنند.

با اين حال براي هشتگ گذاشتن در پست هاي اينستاگرامي، بايد يک نوع استراتژيک بچينيد تا پستتان بصورت هدفمند منتشر شود و در اينستاگرام با بازتاب و استقبال زيادي روبرو شود. بطور کلي گفته مي شود که چيزي بين 8 تا 12 هشتگ براي پست کافي است و اگر از اين تعداد بيشتر شود، باعث زشت شدن محتواي پست خواهد شد و توصيه اي که ما براي شما عزيزان داريم اين است که حتما هشتگ ها مرتبط با تصوير يا ويديويي که در حال انتشار آن هستيد، باشند که در غير اينصورت هيچ بازده اي براي شما نخواهد داشت.

·بيوي خوب بنويسيد

نوشتن يک بيوي مناسب بسيار با اهميت مي باشد. اين کار زماني که قصد فروش يک محصول يا خدمت را داريد اهميت بيش تري نيز مي يابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترين هشتگ هاي پرکاربرد در زمينه کاري تان، توضيح مختصري از فعاليت پيج، مکان حضوري فروشگاه، لينک هاي ارتباطي ديگر، مانند شماره تماس، آدرس سايت، آيدي تلگرام و… نکاتي هستند که بايد در نوشتن يک بيوي خوب و مناسب به آن توجه کرد.

تعامل با مخاطبين

مورد بعدي که باعث مي شود تا شما فالوور جمع کنيد، تعامل داشتن است. شما بايد پاسخ همه کامنت ها، دايرکت ها و... را بدهيد. اين کار باعث دوست شدن شما با مخاطبينتان مي شود. دوست شدني که هيچگاه از ياد کاربر نميرود و باعث مي شود بتوانيد به آنها فروش بهتري را داشته باشيد.

مورد دوم که در تعامل مهم است، پيج هاي هم سو با خودتان است. شما بايد در کامنت هاي پيج هاي ديگري که کاربران شما در آن حضور دارند، باشيد. هروقت پست گذاشتند برايشان کامنت بگذاريد و جواب کامنت هاي ديگران را بدهيد. فقط توجه کنيد که در اين مورد زياده روي نکنيد. زيرا گاهي اوقات باعث بلاک شدن پيج شما مي شود. بهترين راه اين است که کامنت تخصصي درباره آن پست بگذاريد. پاسخ کامنت هايي را بدهيد که صاحب آن پيج پاسخ نداده است.

 

تبليغات

يکي از مهمترين بخش هايي که باعث مي شود هم سريعتر رشد کنيد و هم اينکه بهتر کار کنيد، تبليغات است. تبليغات باعث مي شود تا شما برند شويد. تبليغات باعث مي شود تا شما بتوانيد کاربران بيشتري را با خود آشنا کنيد و در نتيجه پيشرفت عالي را تجربه کنيد. از مهمترين رکن هاي هر کسب و کاري با هر ايده اي که داشته باشد، اين است که کاربران شما را ببينند. اگر در اوايل راه هستيد بايد تبليغات کنيد.

فراموش نکنيد که يک تبليغ بد بهتر از هرگز تبليغ نکردن است.

افزايش فالوور اينستاگرام به صورت رايگان

بياييد به اينستاگرام به چشم يک بازي نگاه کنيم.
براي برنده شدن در آن، بايد طبق قوانين بازي کنيد. ما قرار است در اين مقاله، شما را با فوت و فن اين بازي آشنا کنيم.

اگر قدم به قدم با ما پيش بياييد و اين 3 اصل را رعايت کنيد، مي‌توانيد در کمترين زمان ممکن به هزاران فالوور برسيد.

1.      افزايش فالوور اينستاگرام؛ به کمک توليد محتوا

براي چند لحظه، سر خود را از بازي بيرون بکشيد و از بالا به قضيه نگاه کنيد.
حالا به اين سوال پاسخ دهيد.

آدم‌ها چرا شما را دنبال مي‌کنند؟ اصلاً خود شما چه يک سري پيج‌ها را فالو مي‌کنيد؟

پاسخ احتمالي شما:

به خاطر اينکه از پست و استوري‌‌هاي آن پيج خوشمان مي‌آيد. (به همين سادگي)

حالا چه چيزي باعث مي‌شود تا ما محتوا (پست و استوري) يک پيج را دوست داشته باشيم؟ فقط کافي است تا دو موردي که در بخش بعدي گفتيم را رعايت کنيد

بهترين راه کارها براي افزايش  فالوور :

شکي نيست که هم اکنون اينستاگرام پرچمدار شبکه هاي اجتماعي محبوب در کل دنيا و به ويژه کشور ماســت. با وجود فيلتر شدن تلگرام محبوبيت بيشتري نيز پيدا خواهد کرد. به خاطر همين هم هر کجا که مخاطبان زيادي در آن فعاليت داشته باشند بهترين مکان براي تبليغات، بازاريابي، برند سازي و در کل راه اندازي کسب و کار جديدي اســت.

 

همانطور که مي دانيد دارايي هر کسب و کاري در اينستاگرام تعداد دنبال کنندگانش اســت. پس فالوور در اينستاگرام خيلي مهم اســت. البته فالوور هاي واقعي و علاقه مند به کسب و کارتان. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام هم خدارو شکر زياد اســت. از خريد فالوور اينستاگرام گرفته تا اســتفاده از ربات هاي اينستاگرامي!

 

ولي در اين مقاله قصد دارم در مورد روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش هاي زيادي براي بالا بردن فالوور هاي اينستاگرام وجود دارد ولي اکثر آن ها اصولي نيستند و در واقع روش هاي غير مجاز محسوب مي شوند.

از مطالب بي محتوا و اسپم دوري کــنيد، صادق و شفاف باشيد

اگر از روش‌هاي اسپم براي جذب دنبال کننده اســتفاده کــنيد، به زودي آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نيز اين را پيشنهاد مي‌کنند. اين حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبيت شما تأثير منفي مي‌گذارد. اين را به خاطر داشته باشيد که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک مي‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بيشتري داشته باشيد، بلکه از خودتان نام خوبي به جاي بگذاريد.

 

 يک ليست از مطالب مفيد تهيه کــنيد

همانطور که در يکي از موارد بالا گفتيم، تهيه کردن و ارسال پيام‌هاي باکيفيت حائز اهميت اســت. با توجه به اينکه شما نمي‌توانيد تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اينستاگرام باشيد، يا اينکه گاهي اوقات چيز باکيفيت و مناسبي براي ارسال نداريد، مي‌توانيد يک ليست از موضوعات جذاب تهيه کرده و هر از گاهي در اينجور شرايط آن‌ها را منتشر کــنيد. اين موضوعات جذاب مي‌تواند اخبار، آموزش و يا مقاله‌هاي مختلف باشد .

6- نوشتن بيو مناسب در پروفايل پيج

در بيو اينستاگرام خود مي توانيد تا 150 کارکتر حروف و اعداد استفاده کنيد که در اين 150 کارکتر مي بايست در مورد اهداف پيج و معرفي آن حرف بزنيد و لازم به ذکر است که بيو اينستاگرام بسيار مهم است چرا که براي مخاطب تاثير گذار است و مي تواند حتي باعث جذب فالوور شود که اين مورد هم يک شرط مهم دارد...! شرط مهم، واقعي بودن محتويات بيو اينستا شما مي باشد.

براي مثال پيج اينستاگرامي وجود دارد که در بيو خود از #ماشين_هاي_روز استفاده کرده است و به هيچ وجه تصويري از ماشين هاي مدرن در پيج منتشر نکرده است و اين يک اشتباه بزرگ مي باشد چرا که ميزان اطمينان کاربر را نسبت به پيج و زحمات خود کاهش مي دهيد و امکان آنفالو شدن از طرف کاربر وجود دارد..! پس صادقانه پيش برويد.

همه روش هاي جمع کردن فالوور در اينستاگرام

علاوه بر دو روش خريد خريد فالوور فيک و طبيعي، شما روش هاي ديگري نيز براي جذب فالوور پيش روي خود داريد. به عنوان مثال مي‌ توانيد از محتواهاي جذاب و پرکاربرد به منظور جذب فالوور استفاده کنيد. همچنين اگر با فالوور هاي خود تبادل داشته باشيد قطعا مي توانيد فالوور هاي بيشتري را به پيچ خود جذب کنيد.

 به عنوان مثال پيج خود را در حالت عمومي قرار داده و در استوري هاي خود محتواهاي جذاب ارائه دهيد. به عنوان مثال شما مي‌ توانيد با درج يک نظرسنجي افراد را به چالش کشيده و باعث مشارکت کاربران در نظرسنجي خود شويد. همچنين مي توانيد با پرسش سوالات چالش برانگيز نظر کاربران را به خود جلب کنيد. نکته ديگري که مي‌ توان در اين زمينه مطرح کرد استفاده از قابليت هاي جديد استوري اينستاگرام از جمله قابليت add yours مي باشد.

 شما مي توانيد با استفاده از اين قابليت فالوور هاي بيشتري را به پيج خود جذب کنيد. يک روش بسيار عالي ديگر نيز براي جمع کردن فالوور در اينستاگرام وجود دارد، و آن زمان درج استوري و پست مي باشد. بهتر است در زمان هاي شلوغ که همه افراد نسبت به استوري گذاشتن و پست گذاشتن اقدام مي کنند شما از اين کار خودداري به عمل آوريد.

زيرا پست و استوري هاي شما در بين حجم بالاي پست هاي اينستاگرام ديده نمي شوند. بنابراين سعي کنيد زماني پست بگذاريد که ادمين هاي بزرگ در آن زمان کمتر فعاليت مي‌ کنند. همچنين زمان پست گذاري شما مي بايست با ساعت ها و زمان هايي که کاربران بيشتر در اينستاگرام حضور دارند هماهنگ باشد.


هميشه در استوري گذاشتن فعال باشيد. اگر آيکون استوري شما هميشه بالاي صفحه فالوورهاي شما نمايان و فعال باشد، کاربران با شما تعامل بيشتري خواهند داشت و صفحه شما خيلي زودتر در صفحات پرسش چه اينستاگرام قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن اگر شما در کامنت گذاري در پيج هاي معروف فعال و پويا عمل کنيد، امکان بازديد از استوري شما توسط کاربران ديگر وجود خواهد داشت.

همين مسئله باعث مي‌ شود تا کاربران پيج شما را پيدا کرده و نسبت به فالو کردن آن اقدام کنند. تنها گزينه‌ اي که در اين زمينه بايد مدنظر قرار داشته باشيد اين است که حتما در استوري هاي خود محتواهاي جذاب درج کنيد تا مشتري و يا به عبارتي کاربر، جذب پيج و استوري شما شود. بنابراين تمامي فعاليت هايي که شما در زمينه افزايش فالوور در اينستاگرام مي توانيد انجام دهيد را مي‌ توان به صورت خلاصه و ليست وار در موارد زير را برشمرد؛

https://www.authorstream.com/SaimaMarin2/

https://audiomack.com/saimamarin2

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACxrT?language=en_US

 

https://list.ly/saimamarin2/lists

 

 

D

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 109 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:47

انکرتکست ها چگونه نوشته مي شوند و رمزگذاري آنها در سئو چگونه است؟

مي دانيد که پيوندها از طريق مجموعه اي از کدها توليد مي شوند. هنگام تجزيه و تحليل اين کد, شما متوجه خواهيد شد که بخشي از لينک به لنگر نسبت داده لنگرگاه است .به کلمات و شخصيت هاي متني که به سايت يا متن ديگري پيوند مي دهند لنگرها گفته مي شود. در واقع مي توان گفت که لنگر بخشي از پيوندي است که کاربرiews را مشاهده مي کند و مي تواند بر روي کلمه کليک کند.برخي از بک لينک pbn خاکستر دانستن با نام متن لينک و يا همچنين. کلمات موجود در متن پيوند به موتورهاي جستجو کمک مي کند تا موضوع فعاليت سايت را بهتر درک کنند. لنگر در لينک البته. انواع لنگرها را بشناسيد ما به جايي رسيديم که شما با مفهوم ارمو سر و کار داريد. مجريان مختلف-مقادير مختلفي دارند . در گذشته بهينه سازي سايت به اندازه امروز پيچيده نبود-کارشناسان سايت را با کلمه کليدي هدف خود پيوند مي دادند. و حتي براي کلمه کليدي رتبه بندي کردند and و برايشان جواب داد. رمزگذاري عمومي اطمينان حاصل کنيد که با کلمات "اينجا کليک کنيد" يا "برو اينجا"شنا مي کنيد. اين پيوندها به عنوان رمزگذاري عمومي شناخته مي شوند. در چند سال گذشته استفاده از اين لنگرگاه رايج بود-اما طي چند سال گذشته با تغيير قوانين الگوريتم گوگل-استفاده از اين پيوندها مي تواند به سايت شما برسد. رمزگذاري نام تجاري و يا تجاري هر پيوندي که از نام تجاري در متن خود استفاده کند لنگرگاه مارک يا مارک ناميده مي شود. استفاده از اين نوع رمزگذاري مگر اينکه نام کسب و کار شما همان کلمه کليدي هدف شما باشد.سايت هاي بهترين ب گرم and و در در حال حاضر بيشتر استفاده مي شود از اين لينک ها. لنگر متني خريد رپورتاژ دانشگاهي اين نوع رمزگذاري که به تاماريند نيز معروف است کلمه کليدي خاصي در متن خود ندارد و فقط از متن پيوند استفاده مي کند. لنگر متن کلمه کليدي + نام تجاري استفاده از کلمات کليدي و نام تجاري در متن لينک يکي ديگر از راه هاي عالي و بدون ضرر براي ايجاد پيوندهاي خوب است. اين نوع لنگرگاه معمولا شامل نام تجاري شما همراه با کلمه کليدي مورد نظر شما است. به عنوان مثال اصطلاح تبليغات اينترنتي جديد يک لنگر بسيار خوب است که شامل نام تجاري و کلمه کليدي مرتبط با سايت است. رمزگذاري تصوير به گوگل به طوري که روند ساخت لينک شما براي گوگل طبيعي به نظر مي رسد-بهتر است هر از گاهي پيوندهايي را در تصاوير سايت خود قرار دهيد. در چنين شرايطي تصوير به عنوان متن لنگر شناخته مي شود. بنابراين مي توانيد بگوييد-تصوير سايت شما هيچ متني براي پيوند ندارد شناسايي خواهد شد. انکورت در اين نوع از رمزگذاري, به جاي استفاده از کلمه کليدي مورد نظر خود را, شما با استفاده از عبارات يا معني يا مترادف. مثلا اگر کلمه کليدي "گل فروشي" براي هدف قرار دادن شما باشد متن لينک ها مي توان از عباراتي مانند "گل, عمده فروشي اينترنتي", "فروش اينترنتي گياهان و گل ها" يا "گل تزئيتي برخط" استفاده کرد. نکته مهم اين است که کلمه درen است. رمزگذاري طولاني تنها تفاوت بين لنگرگاه بلند (يا دم بلند) و دم بلند-دم بلند است. به عنوان مثال لينک هاي گوگل شامل 200 عامل براي رتبه بندي سايت هستند و گوگل ادوردز سرويس تبليغاتي گوگل است-رمزگذاري طولاني دارند. نسوز refr ممکن است بگوييد اين مهمترين است. در کلمه شما فقط کلمه کليدي مورد نظر اعتبار دامنه خود را در متن لينک استفاده کنيد. درست است که متن لينک-تاثير زيادي در ارتقاي رتبه بندي سايت شما دارد-اما استفاده بيش از حد از اين نوع لينک مي تواند سايت شما را جريمه کند. به عنوان مثال اگر کلمه کليدي يکي از صفحات سايت شما پيوند باشد-متن پيوندهايي که براي page صفحه ايجاد مي کنيد-اين کلمه کليدي براي بيلدينگ لينک خواهد بود. معرفي انواع مختلف متون رمزگذاري انطباق دقيق (مطابقت دقيق): متن ما ممکن است عنوان دقيق صفحه هدف يا کلمه کليدي کانوني صفحهen باشد. نيمه و نيمه انطباق (رل):.گاهي اوقات متون لنگر ما شامل کلمه کليدي مورد نظر با برخي تغييرات است. نام تجاري (مارک): اگر اولويت اصلي خود را معرفي کنيد سايت يا شرکت مال شماست, شما مي توانيد, تا حدي, متن لنگر, نام شرکت يا برند خود را روي بسته بندي مورد نياز قرار دهيد, کاربر به صفحه اي از وب سايت شما فقط با يک کليک فاصله دارد. بدون عنوان: در اين نوع متن لنگر از خود پيوند نيز به عنوان راهي براي برقراري ارتباط استفاده مي شود. به طوري که وب سايت مي تواند در ذهن خواننده باقي بماند. کلمه عبارت قابل کليک.Example نمونه اي از لنگر بدون متن. ناشناخته و عمومي (ژن اند):متن لنگر ناشناخته هيچ ارتباطي با انواع فوق ندارد و مي تواند يک متن بسيار ساده و کوتاه باشد. مثل "اينجا کليک کنيد" است. چگونه براي نوشتن يک لنگر بهتر تک به طور خلاصه و به طور مشخص به اصل بدون هيچ گونه مقدمه چيني برويد. وب سايت شما قرار است ارزش مخاطبان شما را فراهم کند-و همچنين ابزار اصلي براي نشان دادن اين ارزش به کاربر است. توصيه مي کنيم از جملات کامل در متن هاي لنگر خود استفاده نکنيد. متون لنگر مطابق با اصول ارمو بدون شک اين ويژگي را دارد :

خريد بک لينک و رپورتاژ

پيوند هدف مرتبط تراکم کلمات کليدي کلمه کم است از نوع ناشناخته (ر چاپي) نيست يک لنگر ساده و واضح چيست تک هنوز روش خاصي براي تعداد نويسه هاي استاندارد براي نوشتن متن لنگر وجود ندارد. با اين وجود توصيه مي شود اين عبارت را تا حد ممکن کوتاه و خاص نگه داريد. هنگام نوشتن اين متن-هميشه به دو نکته توجه کنيد: صفحه هدف بايد به بهترين و صادقانه ترين روش توصيف شود. کاربران را تشويق به کليک بر روي لينک نحوه نوشتن c سي Related مربوط به صفحه هدف؟ اگر موتور جستجو تشخيص دهد که متن لنگر و صفحه مورد نظر به خوبي متصل هستند-هر دو صفحه بک لينک و صفحه پيوند گيرنده هر دو شانس خوبي براي رتبه بندي بالاتر در جستجوي موضوع مورد نظر دارند. چگونه تراکم کلمه کليدي بر کيفيت عملکرد متون لنگر تاثير مي گذارد دارد الگوريتم پنگوen گوگل به دنبال کلمات کليدي با دقت بسيار بالاتر در متون لنگر است. اگر پيوندهاي زيادي با همان انچو و inside در داخل محتوا وجود داشته باشد-گوگل گمان مي کند که اين پيوندها ممکن است واقعي نباشند و صرفا به منظور فريب کاربران ايجاد شده اند. در پايان… صداقت هميشه مهم است و در بحث از اهميت بيشتري برخوردار مي شود. بنابراين در ابتدا build ساخت يک سايت و ايجاد محتوا براين پيشنهاد مي کنيم هميشه از روش هاي استاندارد استفاده کنيد و سايت خود را در صفحات جستجو بالا ببريدly به کيفيت محتوا و طراحي کاربردي اعتماد کنيد منبع : https://www.gilseo.ir

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 1:17

گل‌ها از قديم نقش پررنگي در رسم و رسومات ايراني داشتند و هنوز هم به هر مراسمي که نگاه کنيد، رد پايي از آن‌ها مي‌بينيد. خواستگاري يکي از مهم‌ترين مراسمي است که سبد گل در آن نقشي حياتي دارد! گاهي همين سبد گل خواستگاري شيک کليد باز شدن قلب عروس خانم به روي شما خواهد بود! بنابراين هنگام خريد سبد گل خواستگاري، بله‌برون و يا سبد گل عروسي بايد بسيار با دقت و سليقه عمل کنيد که کليد خوشبختي شما در ترکيب و چيدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاري

 

با خريد دسته گل خواستگاري سليقه شما را به عروس خانم نشان مي دهد، پس آن را دست کم نگيريد و سعي کنيد دسته گل طبيعي زيبا و خاص انتخاب کنيد. زيبايي و اندازه سبد گل خواستگاري به عنوان نمادي از مهر و محبت و ميزان علاقه پسر به دختر تلقي مي شود و همواره خانواده داماد تلاش مي کند در انتخاب گل خواستگاري دقت نمايد و به نکات زير توجه کنند:

 

انتخاب گل هاي فصلي

برخي از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصي هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاري بسيار خاص و لاکچري است و مي ‌تواند زيبايي خاصي را داشته‌ باشد. مثلا گل صد توماني، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاييز و گل نيلوفر در فصل زمستان پيدا مي‌ شوند.

 

خريد گل هاي تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثير بسيار زيادي در زيبايي گل خواستگاري دارد. بهتر است گل هاي طبيعي را در نزديک‌ ترين زمان به رفتن به خواستگاري تهيه کنيد تا شادابي خود را از دست ندهند. گل هاي خوشرنگ و تر و تازه که ورق هاي پلاسيده ندارند، براي سبد گلي که قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترين انتخاب هستند.

 

انواع سبد گل خواستگاري و نامزدي

خريد سبد گل پاپلي مناسب خواستگاري

سبد گل خواستگاري، سبد گل نامزدي ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسي مهم‌ترين و به ‌يادماندني‌ترين گل‌هايي هستند که در تمام عمر خود خواهيد خريد. اگر مي‌خواهيد سبد گل شما به ياد ماندني باشد، از ترکيبي از گل‌هاي زيبا استفاده کنيد و به معنا و عطر و بوي آن‌ها توجه داشته باشيد. از نظر اندازه هم اکثر آقايون ترجيح مي‌دهند براي ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شيک براي عروس خانم تدارک ببينند.

رنگ مناسب گل خواستگاري

براي گل خواستگاري، گل هاي با رنگ هاي شاد را انتخاب کنيد. گل روز خواستگاري با رنگ هاي شاد و روشن مثل قرمز، سفيد، صورتي، نارنجي، بنفش و زرد بسيار چشم نواز و زيبا مي باشد. گل رز قرمز و صورتي، ميخک قرمز به همراه نرگس و ارکيده سفيد، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سليقه تمام از اين گل ها استفاده کند، انتخابتان عالي خواهد شد.

بهترين مدل‌هاي سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدي لاکچري و شيک

انتخاب مدل سبد گل خواستگاري يکي از سختترين انتخاب‌هاي براي آقا داماد است. چرا که خانم‌ها به حدي به گل‌ اهميت مي‌دهند که حتي اگر پس از گذشت چندين سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاري يا نامزي سوال شود، به راحتي پاسخ مي‌دهند و هرگز اين سبد گل ازدواج خود را فراموش نمي‌کنند. هر دسته گل خواستگاري يا نامزدي براي عروس‌ خانم‌ها، رازي در دل خود پنهان دارد که در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چيدمان و حتي تقديم کردن آن نهفته است. پس مي‌بينيد که هيچ جايي براي اشتباه کردن نداريد! دسته گل خواستگاري لاکچري شما تا پايان عمر، نمادي از عشق، توجه، احترام و نشانه‌اي از جنتلمن بودن شما خواهد بود

ارکيده: اگر مي‌خواهيد سبد گل خواستگاري خاص و لاکچري را تهيه کنيد مي‌توانيد از گل ارکيده براي آن استفاده کنيد. اين گل به خاندان سلطنتي انگليس نسبت داده شده‌است. به همين سبب يکي از لوکس‌ترين و خاص‌ترين گل‌ها شناخته مي‌شود که خانم‌هاي علاقه‌ي بسيار زيادي به آن دارند.

منبع : https://chikav.ir/1401/05/23/buying-bouquets-and-flower-baskets/

https://500px.com/p/marriotkeziah3?view=photos
https://logopond.com/MarriotKeziah3/profile/566584/?filter=&page=
https://qiita.com/MarriotKeziah3
https://8tracks.com/marriotkeziah3
https://www.authorstream.com/MarriotKeziah3/
https://audiomack.com/marriotkeziah3
https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACwKx?language=en_US
https://list.ly/marriotkeziah3/lists
https://www.bitsdujour.com/profiles/CE4wZ5
https://letterboxd.com/MarriotKeziah3/
https://www.mapleprimes.com/users/MarriotKeziah3
آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 208 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:43

به‌روزرساني‌هاي Google Mobile

به‌روزرساني‌هاي الگوريتم گوگل به‌روزرساني‌هاي Google Mobile گفته مي‌شود که در درجه اول بهينه‌سازي وب‌سايت‌ها براي موبايل را در نظر مي‌گيرند.

 

با اولين عرضه در سال 2015، گوگل دوستي تلفن همراه را به يک فاکتور رتبه بندي براي نتايج جستجوي موبايل تبديل کرد.

 

Mobilegeddon – به‌روزرساني‌هاي Google با تأثير رسانه‌اي

 

در سال 2015، براي اولين بار در تاريخ، گوگل به طور برجسته به‌روزرساني الگوريتم خود را با تاريخ دقيق عرضه اعلام کرد. اين به‌روزرساني که در تاريخ Google Updates با نام «Mobilegeddon» ثبت شد، نه تنها در محافل سئو يا در وبلاگ‌هاي مرتبط مورد بحث قرار گرفت، بلکه توسط رسانه‌هاي گروهي مانند اشپيگل نيز مورد توجه قرار گرفت.

 

اصطلاح "Mobilegeddon" براي اولين بار در صحنه بازاريابي آنلاين ايالات متحده استفاده شد. اين اصطلاح از «موبايل» و «آرماگدون» تشکيل شده است.

بر اساس باور آلماني ها، آرماگدون به آخرين داوري، پايان جهان اشاره دارد. اصطلاح بسيار جنگي "Mobilegeddon" براي آپديت گوگل براي تاکيد بر اهميت آن در مهدي نجاري سئو نظر گرفته شده بود.

 در ابتدا، مديران وب‌سايت‌ها در سراسر جهان تصور مي‌کردند که وب‌سايت‌هايي که براي گوشي‌هاي هوشمند و ديگر دستگاه‌هاي تلفن همراه بهينه‌سازي نشده‌اند، پس از عرضه، از دست دادن رتبه‌بندي قابل توجهي متحمل خواهند شد. با اين حال، تأثيرات به‌روزرساني موبايل اول بر رتبه‌بندي در 21 آوريل 2015 و اندکي پس از آن در واقع محدود بود.

 

تأثير کم در ابتدا ممکن است به اين دليل باشد که فقط نتايج جستجوي تلفن همراه تحت تأثير محتواي به‌روزرساني الگوريتم قرار گرفتند. در عين حال، مي توان فرض کرد که دغدغه اصلي گوگل جلب توجه به موضوع «بهينه سازي موبايل» بوده است.

 

تقريبا يک سال پس از عرضه به‌روزرساني موبايل اول searchmetrics.com، دومين به‌روزرساني موبايل در ژوئن 2016 دنبال شد. تجزيه و تحليل Searchmetrics نشان داده است که اين بار تأثيرات روي رتبه بندي و در نتيجه ترافيک نسبتاً قابل کنترل بود. اثرات تنظيمات الگوريتم معمولاً بسيار کمتر از به‌روزرساني Google Panda يا به‌روزرساني Google Penguin بود.

 

ويژگي‌هاي به‌روزرساني‌هاي Google Mobile

 

  • سازگاري با موبايل در حال تبديل شدن به يک عامل رتبه بندي است.
  • نتايج جستجوي جستجوي تلفن همراه تحت تأثير قرار مي گيرند، به عنوان مثال با گوشي هوشمند.
  • الگوريتم مبتني بر URL است و براي کل دامنه عمومي نيست.
  • صفحات همچنان مي توانند در نتايج جستجوي موبايل رتبه خوبي داشته باشند، حتي اگر براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه نشده باشند.
  • گوگل به طور خودکار تشخيص مي دهد که آيا يک سايت براي موبايل مناسب است يا خير.

 

اهداف Google Mobile Updates چيست؟

 

مانند همه به‌روزرساني‌هاي Google، به‌روزرساني‌هاي تلفن همراه نيز با هدف بهبود نتايج جستجو براي کاربران انجام مي‌شوند. اما در حالي که تنظيمات مرسوم در الگوريتم موتور جستجو را مي توان براي همه پرس و جوهاي جستجو اعمال کرد، تأثير به روز رساني هاي تلفن همراه به SERP هاي تلفن همراه محدود مي شود.

 

گوگل با ارتقاي سازگاري با دستگاه همراه، روندي را در استفاده از اينترنت دنبال مي کند. در برخي مناطق، بيش از نيمي از جستجوهاي جستجو در حال حاضر با استفاده از تلفن هاي هوشمند انجام مي شود.

 

براي گوگل، معرفي به روز رساني موبايل قطعا هدف بسيار ملموس تري دارد. زيرا اگر گروه موتور جستجو بخواهد به ارائه نتايج جستجوي مرتبط و با کيفيت ادامه دهد، صفحات موجود در فهرست نيز بايد پاسخگوي نياز کاربران باشد.

 اگر کاربران اعتماد خود را به اين نتايج جستجو از دست بدهند، زيرا صفحات هدفي که براي موبايل بهينه نشده اند، قابليت استفاده ضعيفي دارند، ممکن است در آينده به موتور جستجوي ديگري مراجعه کنند.

 

عواقب به روز رساني موبايل براي وب مسترها و سئوکاران

 

اگر وب‌مسترها و شرکت‌ها وب‌سايت‌هاي خود را براي گوشي‌هاي هوشمند و ساير دستگاه‌هاي تلفن همراه بهينه‌سازي نکنند، در معرض خطر ضررهاي رتبه‌بندي در SERP‌هاي موبايل هستند.

از يک طرف، اين تلفات مي تواند از طريق استفاده مستقيم از الگوريتم موبايل رخ دهد. از سوي ديگر، صفحاتي که براي گوشي هاي هوشمند مناسب نيستند، سيگنال هاي منفي کاربران را به گوگل ارسال مي کنند. به عنوان مثال، نرخ پرش مي تواند افزايش يابد و مدت اقامت مي تواند کاهش يابد.

 

در بهينه سازي موبايل چه مواردي را بايد در نظر گرفت؟

 

در جريان معرفي به‌روزرساني‌هاي موبايل، به مديران وب‌سايت‌ها در سراسر جهان توصيه مي‌شود که وب‌سايت‌هاي خود را براي استفاده از تلفن همراه بهينه کنند.

 روش ديگري که گوگل توصيه مي کند طراحي واکنش گرا است. اين اجازه مي دهد تا محتوا و طرح وب سايت ها به طور مستقيم با دستگاه مورد استفاده براي دسترسي به صفحه هدف تطبيق داده شود. با طراحي واکنشگرا، تنظيم صحيح تگ viewport بسيار مهم است.

 

يکي ديگر از امکان بهينه سازي موبايل، ايجاد زير دامنه هاي ويژه براي دستگاه هاي تلفن همراه است. اما در اين مورد، دو نسخه از يک وب سايت بايد حفظ شود. اين به نوبه خود بر عناصر ديگر مانند تگ هاي متعارف، نقشه هاي سايت rel=alteate يا XML تأثير مي گذارد.

 

در اصل، مهم است که هنگام بهينه سازي براي موبايل، مديريت متفاوت وب سايت را در نظر بگيريد. وب‌سايت‌ها با گوشي هوشمند از طريق صفحه نمايش لمسي اداره مي‌شوند، در حالي که ماوس و صفحه کليد با دسکتاپ در دسترس هستند.

 

در آينده، به‌ويژه هنگام بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي هوشمند، اگر وب‌سايت‌ها به عنوان مثال از طريق کنترل صوتي کار کنند، نشانه‌گذاري‌ها مي‌توانند اهميت بيشتري پيدا کنند.

 

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/kabodseo6119

http://bioimagingcore.be/q2a/user/kabodseo6119

https://list.ly/gotor71939/lists

https://www.skillshare.com/profile/Kabodseo6119-Kabodseo6119/747318744

https://replit.com/@kabodseo6119

http://ttlink.com/kabodseo6119

https://letterboxd.com/kabodseo6119/

https://www.kiva.org/lender/eapbs7671

https://slides.com/kabodseo6119

https://priti-nag.tribe.so/user/kabodseo6119

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:43

شاخص نمود رنگ

 

(مخفف Color Rendering Index) يا شاخص نمود رنگ، معياري براي اندازه گيري اندازه نور لازم به صورتي که چشم انسان بتواند رنگ نور را تشخيص دهد مي باشد. اين شاخص بيان مي کند که طيف نور تا چه اندازه از طيف هاي رنگي را در خود جاي داده است.

ساختار چشم انسان به گونه اي است که بتواند با بکارگيري نور خورشيد رنگ هاي متفاوت اشيا را تشخيص دهند. در نتيجه بهترين شاخص نمود رنگ براي چشم انسان نور خورشيد است. شاخص نمود رنگ عددي بين صفر تا صد تعريف مي شود که بهترين حالت آن عدد ??? براي نور خورشيد و نوري که در آن تشخيص هيچگونه رنگي ممکن نباشد با عدد صفر مشخص مي شود. خورشيد داراي طيف نور کاملي است و در نتيجه امکان ديدن همه رنگ ها در نور خورشيد وجود دارد.

 

بايد توجه داشت که همه نور هاي سفيد يکسان نيستند. بسياري از لامپ هاي اطراف ما کيفيت نور نامطلوبي دارند.  در کاربردهايي که ظاهر و شکل اشيا اهميت دارد نبايد از کيفيت نور نامطلوب چراغ ها چشم پوشي کرد. کم بودن شاخص نمود رنگ موجب مي‌شود مخاطب از ديدن رنگ واقعي اشيا محروم شود.

ممکن است تا به حال به فروشگاهي رفته باشيد تا لباس بخريد اما به سختي متوجه رنگ واقعي آن شده باشيد.  در بسياري از فروشگاه ها، گالري هاو موزه ها از چراغ هاي ال اي دي با کيفيت که شاخص نمود رنگ  بالايي دارند استفاده مي شود به خوبي اشيا و کالاهاي موجود را ببيند چراغ هاي ال اي دي با شاخص نمود رنگ بالا در صنايع مختلفي مانند صنايع نساجي و نيز در بيمارستان ها به کار مي رود. چراغ هاي ال اي دي با کيفيت و ببر علاوه بر کاهش مصرف برق و طول عمر طولاني، داراي شاخص نمونه رنگ بالايي هستند که آنها را جهت نورپردازي محيط هاي گوناگون ايده آل مي سازد.

ادامه مطلب در سايت

منبع :

https://v.ht/RQD4M

https://cutt.ly/qLkffL5

   https://did.li/CcwCN

 

https://www.ted.com/profiles/36173771

https://www.behance.net/travisroisin

https://travisroisin4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Travis-Roisin

https://issuu.com/travisroisin4

https://www.twitch.tv/travisroisin4

https://www.openstreetmap.org/user/TravisRoisin4

https://www.tripadvisor.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.4shared.com/u/5ahrExsH/TravisRoisin4.html

https://www.zillow.com/profile/TravisRoisin4

https://www.indiegogo.com/individuals/29609333

https://www.mixcloud.com/TravisRoisin4/

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:09

معرفي ربات تبچي|ربات تبليغات در تلگرام

 

ربات سينچي  از فروشگاه وبمستران در خدمت شما هستيم با محصولي فوق العاده و تبليغاتي تلگرام به وسيله ربات تبچي شما ميتونين تبليغ خودتون رو داخل تلگرام به هزاران هزار سوپر گروه ارسال کنيد و تبليغاتي موثر داشته باشيد بهترين سورس تبچي فيلم زير رو نگاه کنين

بهترين سورس تبچي

فيلم زير رو نگاه کنين :

 

شايد شما هم مثل خيلي هاي ديگه اولين بار باشه نام ربات تبچي رو ميبينين و بخاين

دقيقا و کاملا بدونين اين ربات چيکار ميکنه و چطوره کار ميکنه ؟! اين محصول اختصاصي

فروشگاه وبمستران است ، ربات تبچي ربات تبليغات انبوه تلگرامي است تا هر تعدادي

که بخاين ميتونين بهش سوپر گروه تلگرامي معرفي کنيد و به صورت خودکار تبليغاتتون

داخل گروه ها با توجه به تنظيمي که ميکنين انجام ميشه

 

دانلود ربات تبچي

ربات تپچي که شامل اين پکيچ ميشود شامل سورس ربات + 4 ساعت فيلم اموزشي از

چگونگي نصب سورس ربات روي سرور مجازي و چگونگي انجام کار با ربات و قسمت هاي

مختلف آن ،  ميشود جهت مشاوره و يا سوال با ما در ارتباط باشيد

سورس تبچي بدون ديليت

 

اين ربات بيشتر برا ويو زدن و تبليغات انبوه ، و ممبر گيري برا گروه ها مناسب هست

حتي ميتونيد ازش کسب درامد هم بکنيد ! به وسيله اين ربات در تلگرام مطالب

کانال ، و يا چالش هاي خودتون رو پر بازديد کنيد و در ديد هزاران هزار

ممبر قرار دهيد ، اگر باز هم به توضيح نياز داشتيد با من تماس بگيريد

سرور ربات تبچي

بله براي استفاده از ربات نياز به سرور مجازي است که اگر نداريد ميتوانين توسط خود ما تهيه

کنيد و اقدامبه نصب ربات کنيد ؛ در صورت هرگونه مشکل پشتيباني مشکل

شما را حل خواهد کرد !

خريد ربات تبچي

فقط کافيه Ram سرور مجازيتون 2 باشه و سورس رو روش نصب کنيد ! راستي اموزش نصب سورس روي

سرور مجازي به صورت فيلم اموزشي در پکيچ قرار دارد

قيمت سورس ربات + 4 ساعت فيلم اموزشي کار با ربات 20 هزار تومان ميباشد

که محصول و پکيچ ربات تپچي رو ميتونين پس از پرداخت به صورت خودکار دانلود کنيد

راستي اگه بلد نيستين ربات رو روي سرور نصب کنيد تيم ما رايگان براتون نصب ميکنه

ما يک ربات تبچي کامل و نصب شده به شما تحويل مي دهيم ضمنا مايل باشيد

يک ربات تبچي براي شما طراحي ميکنيم ، با ما تماس بگيريد

تلفن پشتيبان

09162403314 پاسخگويي در ساعات 9 صبح الي 9 شب جهت مشاوره و سوالات شما

ايدي تلگرام :

Tarah_javan@

ربات تبچي تحت ويندوز

فيلم زير را تماشا کنيد : فيلم زير فيلم صحت کار تبچي تحت ويندوزه :

 

ما علاوه بر نسخه تبچي تحت سرور يه نسخه هم برا ويندوز اماده کرديم ، ربات تبچي نسخه ويندوز يکي از بهترين نرم افزار هاي تحت ويندوز براي تبليغات داخل تلگرام هست تمامي توضيحات در فيلم بالا داده شده است درباره اين نرم افزار ، شما ميتوانيد اين نرم افزار به صورت انلاين از همين صفحه خريداري کنيد ، قبل از خريد حتما فيلم کارايي اون رو ببينيد !

 

ربات تبچي آماده اگر نميخاين ربات تبچيتون رو خودتون درست کنين و با مسائل فني آشنا نيستين ، نگران نباشين ، سايت ما براتون يه ربات تبچي آماده ميسازه و بهتون ياد ميده چطوري باهاش کار کنين ، قيمت ربات تبچي اماده بدون ديليتي ، همراه با نصب بر روي سرور ، شماره مجازي ، آموزش و پشتيباني 60 هزار تومان هست و پس از سفارش کمتر از 24 ساعت بهتون تحويل داده ميشه خواهشمنديم ، قبل از سفارش با آي دي تلگرامي Tarah_javan@ هماهنگي کنين و تمامي سوالاتتون رو بپرسين تا خريدي لذت بخش از فروشگاه وبمستران داشته باشين

سوالاتي که ممکنه داشته باشين

1-به طور خلاصه ربات تبچي برا من چيکار ميکنه ؟

به طور خلاصه شما لينک گروه بهش ميدين سپس وقتي به صورت خودکار توي اين گروه ها عضو شد پست هاي کانالتون يا هرچيزي که ميخاين تبليغ کنين رو بهش ميدين و با يه کليک براتون ميفرسته

2-منفعت ربات تبچي چيه ؟

فرض ميکنم شما مدير يه کانال تلگرامي هستين يا توي کار تبليغات در زمينه تلگرام ، با خريد ربات تبچي شما به راحتي ميتونين بازديد پست هاي کانال خودتون رو بالا ببريد و در سراسر تلگرام ديده بشين به عبارت ديگه افرادي که داخل گروه هاي تلگرام فعاليت ميکنن وقتي پست شما رو ميبينن جداي از ويويي که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بياد و حتي عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گيري رو هم ميشه به منفعت هايي که ربات تبچي براتون داره اضافه کرد

3-الان ديگه همه گروه ها ضد لينک دارن و ربات ها رو پاک ميکنن تبچي رو پاک نميکنن ؟

در 3 سالي که تبچي ميفروشم هميشه يکي از سوالات شما مشتريان عزيزم همين بوده ميگين الان ديگه اکثر گروه ها ضد لينک دارن و تبچي رو پاک ميکنن اين تصور کاملا اشتباست چون اول اينکه ربات تبچي اي که ما براتون ميسازيم به صورت bot نيست و به صورت يه اکانته ، دوم اينکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامي وجود دارن که ضد لينک ندارن و مناسب کار تبچي هستن ، اگه اين گروه ها رو ندارين نگران نباشين ما خودمون در اختيارتون قرار ميديم

4-تبچي هاي زيادي رو نصب کردم اکثرشون ديليتي دارن مال شما هم ديليتي داره ؟

بزرگترين مشکل ربات هاي تبچي ديليت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشي و ربات تبچي ديليت بشه غم بزرگيه ، تبچي اماده که ما بهتون ميفروشيم بدون ديليته چون بر اساس جديدترين الگوريتم هاي تلگرام برنامه نويسي شده و همچنين خودما هم 24 ساعته پشتيباني ميکنيم و همچنان در حال توسعه اون هستيم

 

https://www.openstreetmap.org/user/BrianaMarina2

https://www.tripadvisor.com/Profile/F6173PEbrianam

https://www.4shared.com/u/vP3yZeI2/BrianaMarina2.html

https://www.zillow.com/profile/BrianaMarina2

https://www.indiegogo.com/individuals/29862373

https://www.mixcloud.com/BrianaMarina2/

https://www.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://hubpages.com/@brianamarina

https://unsplash.com/@brianamarina2

https://www.eveote.com/shard/s598/sh/92eb8ff3-8779-a9cd-8f93-cbe2baff5904/2ff0b0a5ca117dcfbe0f29bfc5e7ed38

https://www.liveinteet.ru/stat/shop.themmaker.ir/

https://coub.com/brianamarina2

https://giphy.com/channel/BrianaMarina2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/42372622-6fb2-4a4f-a789-52177ba5e4ab/Briana-M

https://www.fanfiction.net/~brianamarina2

https://seekingalpha.com/user/56916822/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://www.spreaker.com/user/16666721

https://justpaste.it/2sgj7

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 228 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:51

چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم

با ايجاد فروشگاه آنلاين در اينستاگرام، مردم مي توانند محصولات شما را مستقيماً از عکس ها و ويديوهاي شما خريداري کنند. درباره اينکه چگونه مي توانيد مردم را براي خريد پيشنهادات خود ترغيب کنيد، بيشتر ياد بگيريد. با اين چند نکته، مي توانيد بهتر محصولات خود را در اينستاگرام در معرض ديد ديگران قرار دهيد و آنها را معرفي کنيد.

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سريعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در اين مقاله سعي داريم چند نکته کليدي براي شما بيان کنيم تا با رعايت آنها بتوانيد به کسب و کار خود رونق دهيد. شما مي توانيد محصول خود را به طور مداوم در پست هاي خود نشان دهيد تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اينستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel ميتوانيد از پيشرفت پيج اينستاگرام خود مطمئن شويد.

  1. هميشه سعي کنيد محصولات خود را در غالب پست به ديگران نشان دهيد.

پست‌هايي در مورد محصولات خود با سرعتي منظم، مانند يک روز مشخص از هفته، ايجاد کنيد تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.

  1. فرآيند ايجاد محصولات خود را آشکار کنيد.

فالوورهاي خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببريد تا کارهاي سختي را که براي ساخت محصولات شما انجام مي شود ببينيد.

  1. تمام تغييرات محصولات خود را نشان دهيد.

تمام گزينه هاي محصول خود را نمايش دهيد تا مشتريان شما بتوانند انتخابي از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.

  1. نکات برجسته داستان را براي محصولات مختلف ايجاد کنيد.

استوري هاي شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما مي‌توانيد استوري ها را در قسمت هايلايت ذخيره کنيد. در هر هايلات نسبت به موضوع آن استوري ها را ذخيره کنيد تا کاربران در زماني که به آنها نياز دارند به راحتي آنها را پيدا کنند.

  1. از پس زمينه استفاده کنيد.

به اين فکر کنيد که چه رنگ ها و بافت هايي به برجسته و ديده شدن محصولات شما کمک مي کند، مانند ديوارهاي سفيد يا طرح دار. شما فقط مي توانيد از يک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمينه خود استفاده کنيد. براي انجام اينکار نياز به هزينه سنگين نداريد و مي توانيد از چيزهاي دم دستي استفاده کنيد.

  1. عکس‌ها و ويديوهايي را که مشتريانتان با محصولاتتان پست کرده‌اند به اشتراک بگذاريد.

وقتي مشتريان محصول شما را در عکس‌ها و ويديوها برچسب‌گذاري مي‌کنند، از آن‌ها اجازه بگيريد تا آن را در حساب کسب‌وکارتان به اشتراک بگذارند.

  1. آموزش هايي در مورد روش هاي مختلفي که مردم مي توانند از محصول شما استفاده کنند ايجاد کنيد.

از داستان ها براي ايجاد يک راهنماي گام به گام يا اشتراک گذاري ويديوهاي طولاني تر در IGTV استفاده کنيد.

  1. تعامل را با فالوورهاي خود بيشتر کنيد.

از برچسب سؤال در استوري هاي خود استفاده کنيد تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنيد. به اين ترتيب، مردم مي توانند اطلاعات بيشتري در مورد محصولات شما بياموزند و از خريد مطمئن شوند.

فروش محصولات در اينستاگرام با رعايت 4 نکته:

در يک نظرسنجي که توسط فيس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که اينستاگرام، اولين پلتفرم بصري، به آنها کمک مي کند محصولات و خدمات جديد را کشف کنند. به همين دليل است که حتي بزرگترين شرکت هاي تجاري و صنعتي در اينستاگرام به تبليغ و نمايش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ هاي محصولات اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا اين کار را راحت تر انجام دهند و در عين حال فروش خود را افزايش دهند.

در واقع در بسياري از موارد هدف آنها اين است که: با ورود افراد به اينستاگرام آنها را به وب‌سايت خود هدايت کنند. اين يک راهکار عالي و رايگان براي افزايش بازديدکنندگان سايت و در نتيجه فروش بيشتر مي باشد. در واقع بهتر است براي فروش محصولات خود با استفاده از اينستاگرام، برچسب‌هاي محصول را به عکس‌ها يا ويديوهاي خود در پست و استوري خود اضافه کنيد. افراد با ضربه زدن روي محصول مي توانند نام محصول و قيمت آن را مشاهده کنند. به مشتريان خود بگوييد که مي توانند مستقيماً از حساب تجاري شما خريد کنند. به عنوان مثال، يک استوري بسازيد و به دنبال کنندگان خود بگوييد که اکنون مي توانند محصولاتي را که مي بينند در اينستاگرام خريد کنند.

  • بيش از يک محصول را در يک پست تگ کنيد، با نمايش چندين محصول چشم نواز تأثير بگذاريد و توجه افراد را جلب کنيد. شما مي توانيد با ترفندهاي خاص قبل از ارائه محصولات حس کنجکاوي فالوورهاي خود را بالاتر ببريد مانند؛ نماهايي از محصول خود را بدون نشان دادن کامل آن نشان دهيد. مانند عکسبرداري از زواياي مختلف بدون نمايش کامل آن.
  • حتما از برچسب شمارش معکوس در استوري هاي خود استفاده کنيد. تاريخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معکوس اعلام کنيد، که با ضربه زدن در هنگام ويرايش استوري هاي خود مي توانيد آن را پيدا کنيد. از فالوورهاي خود بخواهيد روي Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز کي فرا مي رسد يا شمارش معکوس را در استوري خود به اشتراک بگذارند. محصولات را در روز عرضه براي فروش در دسترس قرار دهيد. فراموش نکنيد که به مشتريان خود يادآوري کنيد که مي توانند بلافاصله با يک تماس ساده مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در عنوان پست خريد کنند.
  • براي پاسخگويي به سوالات حتما لايو برگزار کنيد. از ويژگي Live در استوري خود استفاده کنيد تا لحظه اي را که محصول جديد خود را براي آنها در دسترس قرار داده ايد به دنبال کنندگان خود نشان دهيد و به سؤالات مشتري در مورد محصول جديد در کوتاه ترين مدت پاسخ خواهيد دهيد.
  • براي معرفي محصول خود يک هشتگ ايجاد کنيد. مي تواند به سادگي #نام محصول شما باشد. فالوورهاي خود را تشويق کنيد هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده کنند تا بتوانيد بعداً آن را در حساب تجاري خود به اشتراک بگذاريد.

5 ترفند اينستاگرام براي ترغيب کاربران براي خريد محصولات

در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که از اينستاگرام براي تصميم گيري در مورد خريد يا عدم خريد استفاده مي کنند. اين پنج نکته را امتحان کنيد تا مردم را به سمت خريد محصولاتتان سوق دهيد.

  • چندين پست براي محبوب ترين محصولات خود ايجاد کنيد.

اطلاعات آماري را بررسي کنيد و معيارهايي مانند بازديدهاي محصول را مشاهده کنيد تا بدانيد که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بيشتر درگير بوده اند. براي ايجاد اطمينان در خريد، چه در پست و چه در استوري، پست هاي بيشتري براي آن محصول ايجاد کنيد.

  • دعوت به اقدام را در کپشن خود بگنجانيد.

افزودن يک فراخوان براي اقدام که افراد را وادار به انجام کاري مي‌کند، مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در زيرنويس‌هاي شما، به طور مؤثري به فالوورهاي شما براي خريد يادآوري مي‌کند.

  • يک فروش يا تبليغ منحصر به فرد ايجاد کنيد.

در مدت زمان محدود، با تبليغ و تخفيف يا فروش ويژه در اينستاگرام مي توانيد احساس فوريت را بين افراد ايجاد کنيد و مردم را به خريد ترغيب کنيد.

  • به طور منظم محصولات خود را معرفي کنيد.

خريداران ممکن است مدتي طول بکشد تا تصميم به خريد بگيرند، بنابراين به طور مرتب محصولات خود را در پست هاي خود قرار دهيد تا آنها را در ذهن خود نگه داريد.

  • تبليغ يک محصول توسط افراد معروف

از چهره هاي عمومي گرفته تا هنرمندان تا کارآفرينان، سازندگان سنگ بناي جوامع اينستاگرام هستند. مشاهده اينکه يک فرد معروف از محصولات خاصي استفاده مي کند مي تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به اين موارد برانگيزد، بنابراين اين راه نيز يکي از بهترين روش هاي فروش بالا محصولات به حساب مي آيد.

 

https://giphy.com/channel/HamidGuevar2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G

https://www.fanfiction.net/u/15436170/

https://seekingalpha.com/user/56582264/Idea

https://www.spreaker.com/user/16562256

https://justpaste.it/4qryw

https://www.atlasobscura.com/users/hamidguevar2

https://trello.com/hamidguevar2

https://www.blogtalkradio.com/hamidguevar2

https://gitlab.com/HamidGuevar2

https://www.viki.com/users/hamidguevar2_755/about

https://visual.ly/users/hamidguevar2/portfolio

https://speakerdeck.com/hamidguevar2

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 209 تاريخ : جمعه 7 مرداد 1401 ساعت: 0:40

نحوه کاشت گردو: روش کاشت گردو و نهال آماده

گردو ( J?glans ) سرده اي از گياهان از خانواده گردو ( Juglandaceae ) است. آنها 20 گونه درختي هستند که ارتفاع آنها به 10 تا 40 متر مي رسد. گونه گردوي معمولي ( J?glans régia ) در کشور ما رايج است که عمدتاً به دليل آجيل و چوب آن کاشته مي شود.

چوب گردو به دليل استحکام، دوام و رنگ به عنوان چوب ارزش دارد. درخت گردو را مي توان از آجيل يا نهال کاشت. کاشت نهال نتايج قابل اعتمادتري مي دهد. اين به اين دليل است که آنها برخلاف آجيل قبلاً جوانه زده اند.

در سطور زير دو روش کاشت و پرورش گردو را مي خوانيد: از طريق نهال آماده (نهال) و از طريق بذر (آجيل).

انواع روش کاشت گردو

1: کاشت گردو ازبذر

گردو جمع کنيد. گردوهايي را که از درختان گردو افتاده است جمع آوري کنيد . اين معمولا در پاييز است. از ابتداي شهريور تا پايان مهر، اوايل آبان؛

فلس ها را برداريد . گردوها را در يک سطل آب بريزيد. اجازه دهيد آن‌ها خيس بخورند تا پوسته بيروني در لمس نرم شود. پوسته بيروني را برداريد و گردو را نگه داريد.

گردو را براي جوانه زدن آماده کنيد. اين امر با فرآوري سرد يا با قرار دادن گردو در يخچال به دست مي آيد. دماي پايين باعث ايجاد فرآيندي به نام طبقه بندي مي شود. آجيل را در زمان تاخير قرار مي دهد و روند جوانه زني را متوقف مي کند. دو گزينه براي اين مرحله از آماده سازي وجود دارد:

مقدار کمي آجيل . آنها را در يک کيسه پلاستيکي بسته بندي کرده و در دماي 1.1 تا 5 درجه سانتيگراد به مدت 90 تا 120 روز در يخچال قرار دهيد.

آجيل زياد . گودالي به عمق 30 تا  60 سانتي متر و به اندازه کافي پهن کنيد تا گردويي را که قصد داريد در بهار بکاريد در آن نگه داريد. آنها را با خاکي به ضخامت 3 تا 5 سانتي متر بپوشانيد . همچنين مي توانيد از توري براي محافظت بيشتر استفاده کنيد. آنها را در زمستان اينگونه رها کنيد . در بهار آنها براي کاشت آماده مي شوند.

انتخاب مکاني براي کاشت گردو در فصل بهار. خاکي را انتخاب کنيد که عميق، نفوذپذير، گرم و داراي آب زيرزميني عميق باشد.

کاشت گردو. سوراخ هاي کوچکي به عمق 3 تا 5 سانتي متر حفر کنيد. سوراخ ها بايد در فاصله 3 تا 4 متر از يکديگر قرار گيرند. اين باعث مي شود که جوانه ها در طول زمان رشد کنند.

گردوها را در سوراخ ها بريزيد و روي آنها را با خاک بپوشانيد.

کاشت گردو از نهال

نهال گردو را انتخاب کنيد . نهال گردو را بخريد کهحداقل 1 سال سن داشته باشد و قطر ساقه آنها از 1 سانتي متر بيشتر نباشد.

انتخاب مکاني براي کاشت گردو در فصل بهار. خاکي را انتخاب کنيد که عميق، نفوذپذير، گرم و داراي آب زيرزميني عميق باشد.

حفر سوراخ براي نهال هاي تمام شده. سوراخ هاي نهال گردو بايد به اندازه اي باشد که سيستم ريشه نهال وارد شود و عمق آن حدود 5 سانتي متر باشد، سوراخ ها بايد در فاصله 3 تا 4 متر از يکديگر باشند. اين باعث مي شود که جوانه ها در طول زمان رشد کنند.

گذاشتن نهال گردو در سوراخ . آنها را با خاک اطراف پر کنيد .

آبياري نهال هاي کاشته شده با آب .

مراقبت از درختان گردو کاشته شده   اطراف آنها را عاري از علف هاي هرز و آفات نگه داريد . مثل بچه هاي کوچک از آنها مراقبت کنيد.

 نکات مفيد براي کاشت و پرورش گردو

گردويي را که قبلاً جوانه زده است نکاريد . بعيد است که به رشد خود ادامه دهد.

گردوهاي کاشته شده نيازي به کوددهي ندارند . با اين حال، مي توانيد از کودهاي معدني غني از نيتروژن در خاک ضعيف استفاده کنيد.

براي محافظت از گردوهاي کاشته شده در برابر جوندگان مي توانيد از جعبه هاي فلزي براي اين منظور استفاده کنيد. گردو را در جعبه فلزي که در زمين دفن مي کنيد قرار دهيد. يک برش X شکل در بالا ايجاد کنيد. به اين ترتيب گردو محافظت مي شود و از شکاف باقي مانده از شما جوانه مي زند.

هنگام جمع آوري گردو از لباس ها و دستکش هاي محافظ استفاده کنيد تا لباس ها و دست هايتان لک نشوند.

آجيل را مي توان با استفاده از سنگ شکن دستي از پوسته جدا کرد .

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11186443

https://independent.academia.edu/MelbaLuna407

http://edu.fudanedu.uk/user/raisahome2/

http://fudanedu.uk/user/raisahome2/

http://jobs.ict-edu.uk/user/raisahome2/

http://ict-edu.uk/user/raisahome2/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=760dcf09-a174-4780-8761-14785f87eb68

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://akinnahal.com

http://entrance-exam.net/forum/members/raisahome2.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RaisaHome2

https://www.pubpub.org/user/raisa-home

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:RaisaHome2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://akinnahal.com

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://akinnahal.com

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:26

دوربين مداربسته ضد نور

اختلاف سطح نور در محيط هاي مختلف، تاثر نامطلوبي در کيفيت تصوير دوربين مداربسته دارد. دوربين هاي مداربسته ضد نور، داراي مکانيزمي هستند که موجب جبران اختلاف و کمبود نور محيط مي شود. دوربين هاي مداربسته با استفاده از اين مکانيزم ها قادر به ثبت تصاوير با کيفيت در شرايط نامناسب نوري هستند. از جمله موثرترين مکانيزم هاي موجود مي توان به مکانيزم WDR اشاره کرد. در ادامه به شرح انواع مکانيزم هاي دوربين هاي مداربسته و کاربرد آن ها مي پردازيم.

 

 

 

تکنولوژي هاي به کار رفته در دوربين ضد نور

تکنولوژي هاي مختلفي در دوربين هاي ضد نور به کار رفته است. اين تکنولوژي ها ، با توزيع نور به صورت مناسب در محيط باعث ايجاد تصاويري مطلوب و مناسب مي شوند. انواع تکنولوژي هاي دوربين هاي مداربسته ي ضد نور عبارتند از: WDR ,HLC ,BLC و DWDR که در ادامه به توضيح همه ي آن ها مي پردازيم.

قابليت‌هاي دوربين مداربسته ضد نور

درپاسخ به سوال دوربين مداربسته ضد نور چيست بايد گفت اصطلاحي براي دوربين هايي است که داراي سيستم جبران سازي اختلاف نور هستند. بوسيله اين قابليت دوربين مي تواند در شرايط نوري نامناسب تصاوير را بدون افت کيفيت ثبت شوند. اين قابليت ها عبارتند از قابليت هاي WDR, DWDR, HLC و BLC. در ادامه در مورد اين قابليت ها به طور کامل توضيح خواهيم داد.

 

 تکنولوژي WDR در دوربين مداربسته ضد نور چيست؟

WDR مخفف Wide Dynamic Range است. اين تکنولوژي براي منابع نور وسيع کاربرد دارد. از اين فناوري در دوربين مداربسته، براي جبران مشکلات ناشي از قرار گرفتن در معرض نور استفاده مي شود. در فناوري WDR از دو پردازنده استفاده مي شود. پردازنده ي اول تصوير روشن و پردازنده ي دوم تصوير قسمت هاي تيره را برداشت مي کند. از ترکيب اين دو تصوير، يک تصوير با کيفيت مناسب به دست مي آيد. با استفاده از اين تکنولوژي، بين روشنايي و تاريکي، تعادل به وجود مي آيد. WDR باعث بهبود کيفيت تصوير شده و نتيجه ي يکنواخت تري را تحويل مي دهد.

 

بيشتر بخوانيد:    آداپتور صنعتي 12 ولت   ردياب خودرو

 

مشکلات مکانيزم WDR

با استفاده از مکانيزم WDR تا حد زيادي مشکل اختلاف سطح نور را مي توان حل کرد اما اين مکانيزم عيب هايي نيز دارد. به طور مثال ممکن است نويز موجود در قسمت هاي مختلف تصوير، متفاوت باشد. در قسمت هاي تيره تر تصوير معمولا نويز بيشتر است. سطح روشنايي قسمت هايي که بين دو سطح با روشنايي مختلف قرار دارند ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر مشکلات گفته شده، گاهي اوقات ممکن است زنده بودن رنگ ها به شدت کاهش يابد.

 

 

قابليت BLC در دوربين ضد نور

تکنولوژي BLC برگرفته از عبارت Back Light Compensation است. اين عبارت به معناي جبران  کننده نور پس زمينه است. زماني که نور از پشت يک جسم تابيده مي شود باعث مي شود که جسم تاريک ديده شود و در اين حالت جزئيات جسم يا سوژه از بين مي رود. قابليت BLC تاثير نور پيش زمينه اي که از پشت جسم در حال تابيدن است را کم مي کند و باعث تصحيح نوري در اين حالت مي شود.

 

 

موارد استفاده از تکنولوژي BLC

اين تکنولوژي بايد در مکان هاي درست و مناسب به کار گرفته شود. استفاده از اين فناوري در مکان هاي نادرست کمکي به کيفيت تصوير شما نمي کند و حتي مي تواند بيش از پيش آن را خراب کند. معمولا توصيه مي شود تا تکنولوژي BLC را در مواقعي به کار ببريد که فقط يک بخش از تصوير براي شما مهم است، يعني زماني که آن قسمت از تصوير که داراي روشنايي زيادي است براي شما اهميت خاصي نداشته باشد. از جمله موارد استفاده از آن عبارتند از:

  • از اين تکنولوژي در محيط هاي داخلي مثل يک اتاق تاريک استفاده مي شود.
  • پارکينگ ها و پمپ بنزين ها از ديگر موارد استفاده از تکنولوژي BLC هستند.
  • تکنولوژي BLC، در دوربين هاي پلاک خوان نيز استفاده مي شود.

 

 

 

قابليت HLC در دوربين هاي ضد نور

HLC مخفف High Light Compensation است. اين قابليت وظيفه جبران نور نقطه اي را دارد. معمولا از اين تکنولوژي براي جبران نور اضافي که منشا آن يک منبع نور مصنوعي مانند لامپ يا چراغ قوه است استفاده مي شود. تکنولوژي HLC پوشش خوبي روي نقاط بسيار روشن دارد. از جمله کاربردهاي بسيار مهم HLC مي توان به کاربرد آن در دوربين هاي پلاک خوان اشاره کرد.  زماني که نور چراغ هاي يک خودرو مانع از ديدن شماره ي پلاک آن مي شود، فناوري HLC اين امکان را به دوربين مي دهد که به وضوح پلاک خودرو را مشاهده و ثبت نمايد.

 

بيشتر بخوانيد:   سوييچ اچ ار يو اي ،   داهوا

 

قابليت WDR

کلمه WDR مخفف عبارت Wide Dynamic Range است و دامنه ديناميکي بالا معني مي دهد. اين قابليت مهمترين راه براي دوربين ضد نور مي باشد. دوربين هايي که اين قابليت را دارند بازه ديناميکي بالايي نسبت به دوربين هاي معمولي دارند.

زيرا در دوربين هاي معمولي زماني که در مقابل منبع نور زياد قرار دارند، ديافراگم آنها بسته مي شود که در نتيجه قسمت هايي که نور کمي دارند در تصوير تاريک ديده مي شوند.

در مکانيزم WDR  يک دوربين داراي دو چيپ CCD  با سرعت هاي بالا و پايين هستند. ابتدا چيپ CCD  با سرعت پايين و به مدت زمان نوردهي زياد تصوير محيط را پيمايش مي کند. بعد از آن CCD  با سرعت زياد به مدت زمان نوردهي کم نيز همين کار را انجام مي دهد.

چگونه متوجه شويم دوربين مجهز به HLC  است؟

براي اينکه بفهميد دوربين شما مجهز به قابليت HLC است يا خير اقداماتي که گفته مي شود را انجام دهيد. در فاصله 5-4 متري دوربين مداربسته، يک چراغ قوه پر نور قرار دهيد. اگر با قرار دادن چراغ قوه مقابل دوربين، تصوير شما تغيير کرد و واضح تر و با کيفيت تر شد، نشان دهنده وجود HLC در دوربين است. در صورتي که مشاهده کرديد تمام تصوير شما نوراني شده و چيزي مشخص نيست، نتيجه مي گيريم دوربين مداربسته مورد نظر فاقد قابليت HLC  است.

 

 

 

تکنولوژي DWDR در دوربين مداربسته ضد نور

DWDR مخفف عبارت  Digital Wide Dynamic Range بوده و معني آن محدوده گستره ديناميکي به صورت ديجيتال  در دوربين مداربسته است. DWDR در حقيقت شکل ديجيتال از مکانيزم WDR است. مکانيزم هاي WDR و DWDR، عملکرد مشابهي دارند اما کيفيت تصاوير در آن ها متفاوت است. در اين مکانيزم به جاي استفاده از دو سنسور CCD، يک سيستم نرم افزاري ديجيتال همان عملکرد را شبيه سازي مي کند. به اين ترتيب با حذف نور هاي مزاحم، تصويري با کيفيت را ارائه مي دهد.

 

 

 

تفاوت HLC ،WDR و BLC در چيست؟

HLC ،BLC و WDR همگي باعث مي شوند که دوربين مداربسته تصاوير با کيفيت تري را در شرايط نوري مختلف ثبت کند. اين سه تکنولوژي قابليت هاي مشابهي دارند. HLC نقاطي را که نور زيادي دارند را تشخيص داده و سپس نور را کاهش مي دهد. در تکنولوژي BLC، نقاط پر نور تصوير به طور کامل محو مي شود. به عبارتي BLC در يک سطح پس زمينه براي جبران نور زياد استفاده مي شود. به طور کلي دوربين هاي مداربسته مجهز به BLC و HLC، نور هاي اضافي در محيط را فيلتر کرده و تصاويري با کيفيت بالا ثبت مي کنند. مکانيزم WDR سخت افزاري است در حالي که مکانيزم هاي BLC و HLC نرم افزاري هستند. در نتيجه تصاوير دوربين هاي مداربسته اي که مجهز به قابل  WDR هستند با کيفيت تر و واضح تر است.

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 140 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:35

جليقه مردانه

جليقه از آن دسته لباس هايي است که پوشيدن آن ضروري نيست. اما آقايان براي اينکه بتوانند استايل جذاب تري داشته باشند، مي‌ توانند از جليقه هاي مردانه استفاده کنند. جليقه تک مردانه استايل بسيار متفاوت تري را براي شما ايجاد مي کند. شما از اين جليقه ها مي توانيد به تنهايي استفاده کنيد و يا همراه با کت و شلوار آن ها را بپوشيد. در هر صورت استفاده از يک مدل جليقه مردانه اسپرت مي ‌تواند شما را جذاب تر و زيباتر کند. ما در اين مقاله قصد داريم نکات بسيار مفيدي درباره خريد جليقه مردانه اسپرت ، مجلسي ، پاييزي ، زمستاني شيک به شما آموزش دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.

ويژگي هاي بهترين مدل جليقه مردانه

متناسب با هر فصل

در ابتدا بايد مشخص کنيد که اين مدل جليقه مردانه را در چه فصلي مي خواهيد بپوشيد. اگر به دنبال جليقه مردانه پاييزي هستيد بايد به سراغ جنس هاي نخ پنبه ‌اي برويد. اگر مي‌ خواهيد جليقه مردانه اسپرت زمستاني بخريد، بايد به سراغ جليقه هايي برويد که داخل آن ها پشم شيشه کار شده است. بنابراين با انتخاب جنس مناسب مي توانيد خريد خوبي داشته باشيد.

سايز

براي خريد جليقه مردانه اسپرت بهتر است آن هايي را انتخاب کنيد که کاملاً اندازه بدن شما هستند. اما براي خريد جليقه هاي رسمي بايد بدن شما در آن ها کمي آزاد باشد. اما به طور کلي بهتر است اين جليقه ها بيش از اندازه گشاد و يا تنگ نباشند. پوشيدن جليقه اندام شما را لاغرتر و بهتر نشان مي ‌دهد. بنابراين شما با توجه به کاربرد آن مي توانيد انتخاب درستي داشته باشيد.

طرح و رنگ پارچه

براي اينکه بتوانيد بهترين مدل جليقه مردانه را بخريد بايد به رنگ پارچه ها و طرح هاي آن ها توجه داشته باشيد. معمولا طرح هاي شلوغ شما را چاق تر نشان مي دهند. بنابراين اگر اندام درشتي داريد بهتر است به دنبال طرح هاي شلوغ نرويد. همچنين رنگ هاي تيره شما را لاغر تر نشان مي دهند. بنابراين با توجه به اين موارد مناسب ترين جليقه مردانه را خريداري کنيد.

تعداد دکمه هاي جليقه تک

در خريد جليقه بايد به تعداد دکمه ها نيز توجه کنيد. جليقه هايي که شش دکمه دارند معمولاً براي استايل هاي سنتي مناسب هستند. اما اگر مي خواهيد استايل اسپرت داشته باشيد بهتر است به دنبال جليقه هايي با تعداد دکمه کمتر برويد. براي مثال جليقه‌ هاي سه، چهار و پنج دکمه اي مي توانند براي استايل روزانه و اسپرت مناسب باشند.

انواع جليقه مردانه

اين محصول انواع زيادي دارد که شما مي توانيد با انواع استايل ها و تيپ ها مورد نظر خود ست کنيد. جليقه هاي رسمي مردانه و کاپشن هاي ژيله پاييزه. يکي از انواع اين جليقه ها ژيله هاي مردانه است که معمولا از الياف ضخيم تري تهيه ميشود و برخي به آنها کاپشن جليقه هم ميگويند. بدون آستين بودن ژيله ها آنها را براي استفاده در فصل پاييز و بهار بسيار مناسب کرده است. به طور کلي جليقه انتخابي خاص مي باشد که هر سليقه اي را در بر نمي گيرد؛ اما اگر به درستي انتخاب و ست شود مي تواند نظر هر کسي را جلب کند.

جليقه رسمي مردانه

اين محصول همانگونه که از نامش بر مي آيد از اجزاي يک تيپ رسمي و کلاسيک و حتي تيپ هاي کژوال خاص مي باشد که مي تواند به تيپ شما جلوه اي خيره کننده بدهد. اين نوع جليقه به طور معمول با کت و شلوار رسمي پوشيده مي شود و ظاهر شما را آراسته تر نشان مي دهد. رنگ اين محصول متناسب با رنگ کت و شلوار انتخاب مي شود که مي توان به صورت هم رنگ يا متضاد انتخاب شود. براي مثال با کت و شوار مشکي هم مي توان جليقه مشکي و هم جليقه هاي روشن تر نظير خاکستري انتخاب کرد که اين موضوع به سليقه افراد بستگي دارد.

جليقه بافت مردانه

در روزهاي سرد پاييزي و زمستاني براي گرم نگه داشتن خود مي توانيد از انواع جليقه بافت مردانه استفاده کنيد، تا ظاهري خاص، گرم و مطمئن داشته باشيد. اين محصول به دليل ظاهر خاص خود، طرفداران خاص خود را دارد. شما مي توانيد با انتخاب يک تيپ مناسب، با استفاده از اين محصول يک ظاهري جذاب و خيره کننده داشته باشيد. تنوع در اين محصول هم به نوع بافت، طرح و رنگ و هم به نوع استايل آن بستگي دارد که بايد با توجه به تيپ انتخابي و سليقه فرد انتخاب شود.

کاپشن ژيله مردانه (يا کاپشن جليقه اي)

کاپشن جليقه مردانه انتخابي ويژه براي روز هاي نه چندان سرد مي باشد. اين محصول تيپ اسپرت يا کژوال شما را به زيبايي هرچه تمام تر تکميل مي کند و ظاهري زيبا و گرم به شما مي دهد. تنوع طرح در محصولات ژيله مردانه  بسيار زياد مي باشد و شما مي توانيد در ست هاي متنوع و زيادي از آن استفاده کنيد. اين محصول هم به تنهايي پوشيده مي شود، هم انواع نازکتر آن را در زير کاپشن يا پالتو خود استفاده کنيد.

منبع:

  https://experiment.com/users/bbehtarinyab

https://www.myminifactory.com/users/mansoorghenae

http://users.atw.hu/tuleles/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=8451  

https://behtarinyab.gumroad.com /

https://coub.com/behtarinyab

https://www.behance.net/behtarinyab

https://www.quia.com/profiles/mkesrdrr

https://profile.hatena.ne.jp/behtarinyabc /

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/235014.page

 

https://www2.ogs.state.ny.us/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com

https://community.nxp.com/t5/custom/page/page-id/ExtealRedirect?url=https://behtarinyab.com

http://client.paltalk.com/client/webapp/client/Exteal.wmt?url=https://behtarinyab.com

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 196 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:31

لینک دوستان

خبرنامه